Start een actie Start een actie ‹ Ik help mee ‹ Stichting Ora

Start een actie

Organiseer zelf een actie!

Steeds meer donateurs zijn actief voor de allerarmsten. Zij organiseren een korte of een langlopende actie. Bij ORA zijn er veel mogelijkheden om een ander daadwerkelijk te helpen. Eigenlijk zijn de mogelijkheden onbegrensd.

Gebruik je creatieve vaardigheden en organiseer een ludieke actie. Combineer jouw mogelijkheden en talenten met die van je vrienden en kennissen. Wij helpen je!

Een paar voorbeelden:
* Vraag alle kappers in je woonplaats om alle klanten voor een dag tegen een vast tarief te knippen. De opbrengst gaat dan naar een van tevoren bepaald project.
* Organiseer een volleybaltoernooi. Nodig volleybalteams uit en laat hen sponsoren.
* Organiseer een sponsorwedstrijd in een aantal rolstoelen en laat je sponsoren.  Hoeveel kilometer kun je rolstoelen?
* Bak pannenkoeken, maak een enorme pan soep of bak cakes en verkoop ze voor een specifiek project.
* Organiseer een 24-uursactie met high tea, een tafeltennistoernooi, de sterkste man/vrouw, een 65+ bingo, enz.

Succes verzekerd!