Vacature projectmedewerker Vacature projectmedewerker ‹ Stichting Ora

Vacature projectmedewerker

VACATURE

Vanwege de groei van de organisatie zijn we voor het ORA-kantoor in Nieuwleusen op zoek naar een

projectmedewerker

Wat ga jij doen?
- Samen met je collega’s werk je aan goede, persoonlijke relaties en effectieve communicatie met donateurs.
- Je registreert projectaanvragen en projectrapportages van kerken, institutionele en privédonateurs.
- Je vertaalt projectaanvragen en projectrapportages in gangbaar Nederlands.
- Je stelt aansprekende projectaanvragen en -rapportages samen.
- Je zorgt ervoor dat donateurs tijdig goede voortgangs- en eindrapportages ontvangen.

Wij verwachten van jou:
- een havo/vwo werk- en denkniveau
- goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in Nederlands en Engels
- accuratesse en efficiëntie in het verwerken van gegevens
- kennis en beheersing van Office 365 en donateur-relatiebeheer
- je onderschrijft de doelstelling en identiteit van ORA
- je hebt een flexibele en lerende werkhouding
- je bent woonachtig binnen een straal van 40 kilometer
- opleiding en/of ervaring bij een zendingsorganisatie zijn een pré.

Wat bieden wij?
Deze functie is voor 16-24 uur per week. Het betreft een tijdelijke functie van 1 jaar, met de intentie van verlenging. Afhankelijk van je opleiding en ervaring ontvang je een op de functie afgestemd salaris, inclusief vakantiegeld en pensioen. Je werkt op het kantoor in Nieuwleusen, samen met een klein betrokken team collega’s en vrijwilligers.

Meer informatie?
Neem voor meer informatie contact op met Erik Merx (directeur), bereikbaar op maandag t/m donderdag van 9 tot 5 uur. De gesprekken worden zo mogelijk gepland in week 18. De sluitingsdatum is 15 mei 2023.

ORA is een onafhankelijke, interkerkelijke hulporganisatie in Nieuwleusen (bij Zwolle). We ondersteunen sinds 1998 meer dan 80 projecten in 28 landen in Azië, Afrika en Oost-Europa. Samen  werken we eraan om gezinnen in noodsituaties praktisch, sociaal en geestelijk te ondersteunen.

Interesse? Stuur je sollicitatie naar:
Stichting ORA  •  Westeinde 102   •  7711 CN  Nieuwleusen   •   0529 402 906   •  info@stichtingora.nl