Zadenpakketten Zadenpakketten ‹ Dashboard ‹ Overige pagina's ‹ Stichting Ora

Zadenpakketten

HELPT UW KERK MEE?
Gebrek aan voedsel is praktisch probleem nummer 1 in Noord-Korea. Gezinnen in dit gesloten land moeten maar zien hoe ze aan eten komen. Door een ingenieus netwerk van contacten kunnen we gezinnen van voedsel en andere hulp voorzien.

ZADENPAKKETTEN
En niet alleen in Noord-Korea. Ook in Servië, China, Irak, Letland en Oekraïne kunnen we eenvoudig kansarme gezinnen helpen met een zadenpakket.

Daarom vragen we voor gezinnen in nood een collecte in uw kerk te organiseren. Kunnen uw gemeenteleden zorgen voor een rijke oogst aan voedzaam, dagelijks eten? Werkelijk honderden gezinnen kunnen we zo samen helpen!

PROMOTIE
Breng uw gemeente op de hoogte van deze speciale collecte. Voor de promotie van deze actie in uw kerk hebben we een speciale PowerPointPresentatie samengesteld met 5 slides. Download hier de Powerpoint:

Documenten

EEN COLLECTE
Help gezinnen in Noord-Korea overleven. Uw gemeente geeft een gezin een compleet zadenpakkket voor € 7,50.

Maak het collectebedrag over op NL55 INGB 0002331201 t.n.v. stichting ORA te Nieuwleusen ovv zendingscollecte - zadenpakketten.