Kinderen genieten! Kinderen genieten! ‹ Stichting Ora

Kinderen genieten!

Afgelopen zomer ondersteunden we zomerkampen en vakantiebijbelclubs in 10 verschillende landen. In Letland waren er 7 vakantiebijbelclubs,  georganiseerd door lokale kerken verspreid over het hele land.

Niet alles verloopt volgens plan. Op een van de locaties kwam de bron net een week voor de vakantiebijbelclub droog te staan. En moest de kokkin op het laatste moment afzeggen. Maar uiteindelijk kwam alles goed. Vijf kinderwerkers bezorgden 28 kinderen uit drie dorpjes de tijd van hun leven!

In Valdemarpils gooide het slechte weer roet in het eten. De tenten die ze in de tuin van de kerk wilden gebruiken, werden gewoon binnen opgezet. Tijdens de  buien deden ze de knutselwerkjes en spelletjes binnen. Eén dag was speciaal gereserveerd voor moeders met kinderen tot 5 jaar. Vooral het opblaaskasteel en het bellenblazen vielen erg in de smaak.

Wilt u kinderkampen financieel ondersteunen? Dan hoeft u niet te wachten tot de zomer van 2018! In de winter zijn er op 3 plaatsen winterkampen voor kansarme kinderen in Rusland.