Hulptransporten Hulptransporten ‹ Helpen met goederen ‹ Stichting Ora

Hulptransporten

Vrachten

ORA organiseert container- en vrachtwagenladingen met hulpgoederen naar Roemenië, Letland, Hongarije, Tadzjikistan, de Kaukasus en andere landen. Ieder transport bevat in ieder geval levensmiddelen, kleding, schoenen, babyspullen en hygiëneartikelen. Daarnaast gaan er door het project speciaal aangevraagde goederen mee zoals pannen, schoolmateriaal, gereedschap, rollators, rolstoelen, fietsen en bouwmateriaal.

In 2014 stuurden we containers naar Tadzjikistan en Hongarije, een deellading naar Mozambique,
en twee vrachtwagens naar Letland en Roemenië.

Hulp gevraagd!

Het laden van een vrachtwagen gebeurt altijd 's op werkdagen 's avonds vanaf 19.00 uur. Met een ploeg vrijwilligers werken we hard, maar hebben we ook plezier met elkaar. In de pauze is er koffie met wat lekkers. Het is een mooi moment met elkaar wanneer de laatste goederen geladen worden en de vrachtwagen om een uur of tien tjokvol vertrekt!

Een keer meehelpen?

U wilt wel eens meehelpen met het laden van een vrachtwagen? Dat kan. Stuur dan een e-mail aan ORA en wij laten u weten wanneer we met elkaar weer een vrachtwagen laden.